Gta-35
canım 1,5 saati geçmediği sürece sıkıntı yok o uyanmazsa bile 1.5 saate bir sen uyandır altını aç topugunu gıdıkla doktor öğle demişti bana bizde yaşadık ben uyandırmazsam uyanmıyordu geçiyor da işte 1.5, 2 ay olana kadar sarılık biraz sarsıyor çok dikkat edilmesi gerekiyor benim oğlanın gözlerinin iç kısmı bile hafif sarıydı inş düzelir canım bende mama kulanıyorum sütüm yertmemişti hastanede de kilosu düşünce ertesi gün hemen mama başlattılar satılıktı derken 2 aya kadar sürekli uyandırdım zamanla kendi kendine uyanmaya başladı canım 🙏