sherlock Kızlar merhaba benim bebiş gazlı çokçaa😃😃 İnternetten bakıyorum ama yiyebileceğimiz şeyler çok kısıtlı. Sizler neler yiyorsunuz çokça? Ne yiyelim ne yemeyelim? Aydınlanma postu olsun. Şimdiden teşekkürlerr 😇
JackDaniels sherlock Ben o dönemlerde gazlı içecek dışında her şeyi yiyordum. Yazın ama meyveler özellikle karpuz inanılmaz gaz yapmıştı. Aslında yemekler değil pişirme yöntemleri gaz yapıyor. Şubatta doğurmuştum nohutta kurufasulyede yiyordum ben.
momma sherlock bu gaz öyle bi mesele ki gazlı cocuga hic bisey yemesen yine gaz yapıyor🤦🏻♀️ Gaz sorunu olmayan cocuga kuru fasulye ye yine bise olmuyor catır catır çıkarıyor valla🙊
Glsn7581 sherlock yumurta,peynir,et,tavuk yeşil sebzeler,sebze yiyebilirsiniz.kuru bakliyat ben kestim ama aslında az az yiyip kimyon katmak lazımmış..çay yanı atistirmaliklari kesseniz bile bebeğiniz rahat edecektir
Kuzeymiram sherlock gazli içecek kuru fasulye nohut disinda herseyo yiyordum cunku fasulye ve nohut yiyince bebegin o gece uyumadigini farkettim yemedim suan 6 aylik olmak uzere artik onuda yiyorum kimyonla ve sadece bir bardak asitli icecek iciyorum . Yani demem o ki benim bebegime fasulye gaz yapiyor diye senin bebeginede yapicak diye bisey yok deneyip görmen lazim yediginde o gece bebek huzursuzsa yemeyi birakabilirsin 😊 çünkü bütün yiyecekler zaten gaz yapiyor ayni zamadada süt
sherlock momma ayy galiba öyle bebiş ıkındıkça neyi kessem diyorum dikkat ettikçe daha mı kötü olcak ne 😃😃
JackDaniels sherlock Aslında basta iyi haşlanıp suyu dökülürse hiç gaz yapmıyor. Nitekim 13 aylık oğlumda artık kendisi yiyor kuru-pilav gaz yapmıyor🤗
Glsn7581 Haffuse momma bu video yu izleyin aslında bebişler memede kendini geri atınca bize tuvaletinin geldiğini haber verirmiş bunu bir anne paylaştı iki gündür yapıyorum bebeğim köpüklü kakalsr yapiyo gazı da atıyor .gaz damlası kullanılıyorm
sherlock Glsn7581 aa izliyim canım sağ ol. Rus bi kadın vardı onunkini izlemiştim sanırım mantığı aynı
Haffuse Glsn7581 benim kizimla tuvalet iketisimimiz var… Neredeyse 1 ayda vezine 2 kez kaka yapti, Yaptigi zamani da biliyorum, ve altini aciyorum, biraz masajla kakasini yapiyor ve sonra bez bagliyorum…
sherlock Kuzeymiram evet canım haklısın biliyorum ben de bunu ama dikkat ettiğim halde o kadar ıkınıyo ki uykusunda bile riskli şeyleri denemeye korkuyorum.
Tweetyy sherlock et tavuk et tavuk tavuk. Gidaklicam yakında. Bide süt alerjisi var… şehriye corbasi makarna salata oyle yani. Gecenlerde bi nohut yedim tovbe ettim 2 gun uyumadi. Bide mercimek çorbası deneyeyim dedim yine 2 gun çığlık çığlığa. Bide bol kimyonlu ustune kimyon çayı içtim. Daha tovbe 😅
Haffuse Glsn7581 yok kiz ne kusuru… Bizim iletidimimiz bilincli olmadi🤣 Besin alerjisi teshisi konulmadan once ve hatta sonra da, bagirsaklsri rahatsiz ve 3 gunde bir kaka yapabiliyor… Ki gaz da öyke bem masajlarla cikarmasina yardim ediyorum… Kendi ke dine cikkaramiyor… Cok zorlaniyoruz,3. Ayda bitecek az kaldi diye teselli ediyorum kendimi🥲
Glsn7581 Haffuse geçmiyor ama azalıyor 4 aylık olduk dün.Allah razı olsun iki gün önce bir anne paylaşmıştı videoyu baya yaradı gecmese de
Haffuse Glsn7581 raziyim🥲🥲🥲 Azalsa da raziyim, tam olarak ne zaman kendi gazini cikarir duruma geliyor?… 6.ay mi🧐