beyazkelebegim Merhabalar Kızlar 1 martta regl olup 5 gün sürdü. Bugün tekrar regl oldum. Normalde ortalama 7 gün falan vardı regl olmama… Bu durum çok kafama takıldı çünkü hayatımda ilk defa böyle bi durum başıma geldi. Sizce neden böyle olmuş olabilir ?
Nuran_nur beyazkelebegim bende şurda bekliyim :) benimde ayın başında oldu yıkandım leke geldi tekrar yıkandım 1 hafta sonra tekrar oldum neden böyle oldu anlamdım hiç böyle olmazdı🤷♀️
Duyulurum beyazkelebegim 1 Mart’ta regl olmuşsunuz bugün 26’sı yani döngünüz 26 gün sürmüş. Ortalama döngü günü 27 zaten. Tabi sizinki 34 falan galiba ama diğer adetin başlangıcından itibaren 26. günde regl olmak tıbben normal. Dini olarak da özre girmiyor yani adet sayılıyor
Basak2811 beyazkelebegim adet dışı kanama olduğu için doktora gitmekte kesinlikle fayda var başımdan geçen olayı size amlatipta sizi endişelendirmek istemem .Baş dönmesi halsizlik vucudtta şişlik ağrı vs varsa kadın doğuma gidin
mgmpa beyazkelebegim Covid geçirdiniz mi hiç ? 1 arkadaşımın ve kuzenişin başına böyle bir şey geldi covid olduktan sonra. Bağlantısı varmıdır bilmiyorum araştırmadım sacece okuyunca aklıama geldi
beyazkelebegim Nuran_nur internetten baktım çok değişik şeyler okudum. 😁 inşallah bir sakıncası yoktur
oglumherseyimm Nuran_nur bende öyle oldum ya doğumdan 3 ay sonra adet oldum 5 gün sürdü 1 hafta sonra tekrar oldum 😊
Ececanece Adet dışı kanama sayılmıyor. 21 ile 35 gün arası normal kabul ediliyor. Mevsim değişikliği stres ilaç kullanıma bağlı arada olabilir
beyazkelebegim Ececanece ilaç vs hiç kullanmıyorum diğer sebeplerden de düşünmüyorum. Korkum hamilelikle ilgili olabilir mi diye ama şimdilik bekleyeyim
ebz09 Basak2811 benim de 3aylik iğne sonrası 1 ayda iki kanama oldu ama iğne vurulmadan hemen önce ultrasonda bakti birsey yok demişti Yeterli miydi tanı için acaba diye merak ettim simdi