Bende 2 hafta önce yaptrdm 3. 5 aylık ilk iki gün zor gecyo sonra duzelyo hatta doktor bile bize dedi küçük yaşta öneriyorum diye cabuk ıyılesyo takılmayın öyle şeylere yaptrin bazı çocuklar sünnet olunca sakinlesiyo bile tabi bu bizde yaramadı kolik bebek bizim