Zeynep1806_ Benim oğlum da 4 aylıkken atopik dermatit egzaması olmuştu bi doktora gittik fucidin, sitorice ve bioderma nemlendirici, allerset damla vermişti daha da artırdı geçirmek yerine çok kötü oldu oğlumun cildi mahvoldu yanık gibi soyuldu resmen. Sonra Acıbadem Kayseri’de cilt doktoruna götürdük sadece bir krem yazdı ismi dermatop ismi iki sürmede geçirdi ve hergün ılık duş aldırdık