CigdemAslan Egemoms Ben bebeğime kullandım.Memnunum. Kokusu yok.Yumuşak yapıyor saçlarını. Sadece pişik kremini kullanmayın hiç bir etkisi yok pişim kremini mustela alın.
Aysnrblghn Egemoms ben hem vucut hem sac olan jelini kullanıyorum,icerigi mustela vs kadar temiz değil sanırım ama harika kokuyor
Oglunasikbiranne08 Egemoms ben memnun kalmadım cnm . Oğlumun saçlarını aşırı derece de sertleştirdi .