Kızlar 41 günlük bebeğim var.Gaz sancısı olan bi bebek normalde ama 2 gündür uzun saatler uyuyan cocuk 15 dakıka max yarım saat uyuyup ağlayarak uyanıyor. napsam sakinleştiremıyoruz.gaz sancısı degıl çünkü gazı oldugunda ayaklarını karnına vs çekiyordu altı temız sureklıde emzırıyorum. sureklı hastamı dıye ates kontrol edıyoruz 36.5 çıkıyor. internetten baktım ama karsıma atak dıye bısey cıktı doktora gıtsem ne diyeceğimizi de bilmiyoruz bu durumu yasayan var mı?