Fun bizde nurettin beye takipliyiz doğumumu orada yaptığım ve işinde gerçekten çok iyi olduğu için fakat etrafımdan bir çok kişi(kartal dışında doktorlara gidiyorlar) doktorumu aradım sordum mesaj attım sordum vb diye konuşunca bende değiştirsem mi acaba diye düşünmüştüm..