Aysgl_Asya Boncuk21 Sabah öğle akşam 2 ser tane alıyorum. Günde 6 tane oluyo . Genelde hep aynı saatlerde içmeye gayret ediyorum. Ben fazdasini gördüm gibi sütüm arttı. Ama aynı zamanda sağım yapıyorum sürekli emziriyorum 2 saati geçmeden falan
kurtege 3 kahvaltıdan sonra 3 akşam içiyorum . Günde 6 tane . 3 gündür kullanıyorum pek etkisini göremedim daha. Tahin helvası ve bol su tüketmek daha iyi geldi bana .
Boncuk21 kurtege o tarz şeyler çok yedim . Kilo yapıyor diyor diye bıraktım . Son çare bunu deniycem bakalım . İnşallah fayda eder
BeSste Aysgl_Asya merhaba bende aldım ancak çok fazla kasıntı oldu her yerim kaşınıyor sadece 2 tane içtim normal mi acaba devam etmeyi düşünmüyorum sizde böyle bişey oldu mu ilk kullanımda
Aysgl_Asya BeSste merhaba . Hayır olmadı öyle bı şey yaşamadım ben. Yan et etmiş olabilir mi sizde acaba
BeSste Aysgl_Asya sanırım öyle oldu yan etkisi oldu inanılmaz kasıntı oldu duş aldım geçmedi ertesi güne geçti
Aysgl_Asya BeSste Kullanmamaniz en doğrusu ozaman iyi olmuş bırakmanız. Sonuçta emziriyosunuz da sıkıntı olmasın