salihaa22 benim kızım da 9 buçuk aylık emeklemiyor ,daha bugun dr kontrolü vardı gelişimi güzel ,dr her bebek emekleyecek diye bir şey yok dedi .kızım alkış yapıyor bye bye yapıyor iki dizinin üstüne geliyor ama kalamıyor ben yardım edersem kalkıyor koltuktan tutunarak ayakta duruyor ama öyle tutunarak yürüme yok.emekleme pozisyonun da geliyor fakat gitmiyor ,yattığı yerden kendi başına oturmaya daha bugun başladı .aklıma gelenler bunlar .Bence hemen otizim falan aklınıza getirmeyin 🙄