Busra344402 merhabalar güzel anne , sezaryen doğum yapmış biri olarak yazıyorum size. 36+6da doğum yaptım ve bebeğim baş gelişti.. 8 cm açıklıkla normal doğum yapamadım. 8 cmden bahsediyorum bakın.. Ve bebeğim sadece 2 kilo doğdu.. Sezaryenden bu kadar korkmayın tabiki zorluğu var herşeyin ama bebeğiniz dünyaya gelince ,onun kokusunu alınca inanın hiç birini görmüyor gözünüz.. Sağlığınız ve bebeğinizin sağlığı için doktora gidin derim..burda söylenilenle hareket etmeyin..