Mastit büyük bir ihtimalle birkaç gün takip edin dahada da şişip ağrı artarsa mutlaka doktora gidin mastit bela bişey ben defalarca oldum antibiyotikle düzeldi hep ama en son olduğumda ihmal ettim ve çok geç kaldım apse yaptı doktor 3 gün boyunca iğneyle şırıngayla çekti onun için sakın ihmal etmeyin boşuna benim gibi eziyet çekmeyin