Betl ben hala tuvalet eğitimine başlamadım ve geç kaldım.farkindayim ama ne oğlum ne de ben hazırdik. Şuan oğlumu yavaştan alıştırmaya çalışıyorum ama kesinlikle tuvalete oturmak istemiyo çok agliyo. Ne yapmalıyım Bi akıl verin ?