Emetin023 benim bebeğim de 5 aylık bugün doktora gittik, iki aydır 400gr alıyor, benim bebeğim de 3 kilo doğdu şu an 6.5 kilo, doktor kilo alımı çok az dedi mama tavsiye etti ama benim bebeğim biberon sevmiyor, o yüzden ek gıda tadimlara başlayalım dedi, havuç, kabak, bal kabağı, patates, yoğurt en sonda elma ve armut dedi, bunları buharda pişirip 3 gün kuraliyla bı deneyelim dedi, kaşığa alışırsa kaşık mamaya da geçebilirsiniz dedi, duruma göre tekrar gitcez doktora bakalım, bebeklerimizin gelişimleri çok benzer size de fikir olsun diye yazdım ama gerçekten benimde kafam çok karışık, sütüm var bebeğim emmek istemiyor, sağıp veriyorum içmiyor, sütüm varken mama ya da ek gıdaya da başlamak istemiyorum açıkcası yaa