Eminelif20 kreş 2.3 yaş anaokulu 3.4.5 yaş anasınıfı 5.6.yaş
Ben anaokulunda stajyerlik yaptım 3 4.5 yas çocuklara baktım
Kimisi kustu ben temizledim
Wc ye götürdüm altına yapan olurdu ben temizledim
Yemeğini yiyemezlerdi ben yedirdim
Yani ben kendi fikrimi söylüyorum çok pis bir ortam tuvalete girdikleri pandiflerle siniftaki sıralara çıkıyorlar sınıfta geziyorlar
Kızım 4 yaşında gitti anaokuluna önce ayak mantarı oldu çünkü bütün gün pandifin içinde ayakları havasız sonra altina kaçırmaya başladı sürekli beni çağırıyorlar kizin altına kaçırdı temizliyorum 10 dk sonra tekrar temizliyorum meğersemm çocuk mikrop kapmış serum taktılar öyle iyileşti sonra yukarı müdüre çıktım kızımı okuldan aldım
Bide öğretmen konusu var tabi
Bi öğretmen vardı yemek hanede çocuğu yakasından tuttu kaldırdı havaya sürekli çocuklara bağırıyorlar yeri gelince bağırıyorlar yani… ücreti 100 küsür falandı 2.3 yıl önce kreşler daha pahalı ama çok mecbur değilseniz tavsiye etmem evde bakcak birisi varsa alın boyama kitabı evde boyasın oynasın aslaa çocuğumu bidaha anaokuluna göndermem