Ayseee1988 Merhaba arkadaşlar,8 ay 12 günlük bir kızçemiz var atak dönemi şuan uykuya inanılmaz direniyor. Yatağında pış pış yapardım şuan asla o şekilde uyumuyor. Kucakta uyutuyorum acaba bu şekilde alışır mı? Ne yapacağımı bilemez haldeyim.
Umay3840 Ayseee1988 uffff yemn edyrm ben acacktm boyle bir post benimkiyle aynı gun 8 ay 12 gnlk bugun otrdum agladm uyumamak ıcn o kdr direniyor ki o agladı ben agladm
Kukulii Ayseee1988 puset cnm bnmkini 3 ay atağında pusette uyuttum şuan 3 ay 20 günlük olduk pusette uyuyor 3 ay atağına kdr pusetten nefret ederdi 3. Ay atagında 24 saat beşik sallamaktan yoruldum ve puseti denedim işe yaradı dene istersen 🥰🥰
Ayseee1988 Umay3840 aynen aynen annem geldi benimde yardıma sırtını göğsüne yaslayıp bacak ve kolları serbest olup belden yanlara doğru dönerek uyuttu. Bende aynı şekilde uyutabildim. Sizde deneyin isterseniz. Kaç uyku yapıyorsunuz peki ?
Umay3840 Ayseee1988 tsk ederm canm denyxm hemen 2 uyku yapyrx nrmalde ilk uykusu uaydndktn 3 saat sonra ikincisi uykusu yne uyandıktan 3 saat sonra en gec 9.30 da gece uykusuna gecerdi şu saat oldu daha 2.uykuya gecemedk
Ayseee1988 Umay3840 biz 3 uyku yapıyoruz arada 2 oluyor dengeler bozuldu iyice şaşkına döndüm. Kalkmak istiyor anında tepki veriyor. Çok zormuş gerçekten 😔
Ayseee1988 Umay3840 bizim sabah 7.30-8.00 gibi ama gece 11 de zorla uyuttum gözler kapalı ama direniyor
Umay3840 Ayseee1988 benmkı de bugnlerde oyle ne zaman kalkrsa ondan 5 saat y sonra uyuyor nrmlde 3 saatte bir uyurdu ben bugunu dusunemyrm bile 2. Uykuya yatmadı herhalde 2 3 anca uyurz
Ayseee1988 Umay3840 İnanılmaz bir direniş. Çabuk bitse keşke. Ne kadar sabır ve gayret istiyormuş meğer.
Ayseee1988 Kukulii pusetten atar ki kendini artık yatağına tırmanıyor. Koltuk kenarlarına tutunup kalkıyor. Mümkün değil yani 🤦♀️
Kukulii Ayseee1988 anladım bilemedim ki benimki o şekilde uyuyo tabi ama daha küçük sizin bebişten ama kucakta uyumaya alışabilir