Emir0_ Hanımlar oğlum yeni 7.ayina girdi 6 aylıkken ufak ufak 5,10dk oturmaya çalışıyordum kucağımda. ne zaman desteksiz oturtabilirm nasıl anlarım bazen tek bırakıyorum hemen beli bükülup düşüyor 🤭
Snowglobe Emir0_ mama sandalyesi var mı. Benim kızıma çok işe yaradığını düşünüyorum. Çünkü önündeki masa sayesinde tutunıyordu dik durmaya çalışıyordu. Öyle böyle derken Bi baktım kendi kendine oturuyo
Emir0_ Snowglobe evet bir ay oldu aldım bazen koyuyoruz otursun alışsın diye atıyor kendini sıkılıyor alışır diyorum herhalde zamanla
Snowglobe Emir0_ masasına oyuncaklar koyun. Hatta önünde boncuklu Bi oyuncak olıyo ya. Ona boru kısmına oyıncak asıp masaya koyun hem yerede düşmez
Gamzetsn Benim kızım 7buçuk aylıkken tam desteksiz oturdu yanına arkasına hiç bir şey koymadan oturuyordu düşmeden