HerseyimizAren olmuştu ben evde hiç farketmemiştim çünkü ağlayan bir bebek değildi kızım 10 aylıkken menenjit aşısı yapıldı ağlarken doktorumuz farketti kansızlıktan olur buna katılma nöbeti diyoruz demişti tedavi olduk. Kalbinde de çok minik bir üfürüm var ama kalp damara yönlendirmicem ben takip edicem dedi 2 yaşında çok hafif kalmıştı tekrar rutin kontrolüne gidicez bu arada nörolojik bir sorun yok