Pamuguuummm hastanede eşimle beraberdik 2 gün , eve geldik evde hep tektim bebeğim 2 aylık hala tekim , sezeryanlıudım bile 3. Gün evde temizlik yaptım bebeğimi yıkadım , bide ilk bebeğim Allah bi şekilde yardım ediyo , evet çok yoruldum çok uykusuz kaldım yıkarken dikişlerim acıdı biraz ama geçti daha çabuk alıştım bebeğime , bide arada sırada gelen bi ailemde yok anlıcağın komple gece gündüz tektim hep