Pamuguuummm ya ben araştırdım onu, dinimizde lohusa kadın 40’ı çıkana kadar hasta kabul edilir tek bırakılmazmış. Sürekli korkarmış, evhamlı olurmuş.. Mesela her anne yenidoğan bebeğine birşey olur korkusu yaşıyor ya bu lohuslıkta 2 katı fazla oluyor, aynı zamanda arkasından sanki sürekli biri geliyor gibi hisseder korkarlarmış, yani buna dayanarak tek bırakılmaması gerekiyormuş.
Ben ilk kızımda da tek kaldım 2. Kızım da da tek kaldım annem iki doğumumda da 2 hafta kaldı yanımda kardeşlerim var okula giden o yüzden gitmek zorunda kaldı hep, kayınvalidemi de ben istemedim tek başıma ilgileneyim kimseye güvenmek istemiyorum dedim. O şekilde yani 🥰