Belinnaykk neslihanyildiz henüz sindirim sistemleri hazır değil tadım bile yaptırmayın bu ne acele hiç gerek yok 6.ayını doldursun öyle başlayın bence
newwmommm Doktorlar 6 aydan önce ek gıda önermiyorlar bence doktprunuz söylemediği sürece ek gıdaya başlamayın bağırsak problemleri kabızlık vs yaşamasın bebeğiniz tabii yine de doktorunuza sorun
ptircik Bize doktorumuz 4,5 aylıkken ek gıdaya başlayın dedi ama tadım yaptıracağız sadece şu an kaşık mama vs kullanmayın önce tadımlar dedi
neslihanyildiz ptircik kızım çok seviyor yemeyi ben bişey yerken sürekli elime atılıyor öyle diline degdiriyorum bayılıyor uzaklaştırınca çıglık atıp ağlıyor bende biraz denemek istedim ama emin de olamadım. Meyve püreleri vardı elimde almıştım
newwmommm neslihanyildiz bence çok erken sindirim sistemleri tam gelişmemiş oluyor ama yine de siz bilirsiniz tabii