tasyan 9,5 aylık bebeğim 2 gündür kabız, azıcık azıcık top halinde kaka yapıyor 1-2 tane. Ne yapmak lazım acaba? Dün gece 3.00 te uyandı enerjik bir şekilde sabah 6 ya kadar uyumadı oyun oynadı. Hiç böyle yapmazdı acaba kabızlıkla bir ilgisi olabilir mi?
Minisinannesiii tasyan benim oğlumda her sabah 8de mutlaka yapardi bu saat oldu daha yapmadı gaz çıkarıp duruyo heralde yapamiyo az önce 1 tatlı kaşığı zeytinyağı verdim o iyi gelir sizde deneyin
Minisinannesiii tasyan canim benimki içini daha yeni boşalttı hemen etki etmiyo evham yapma diye yazayım dedim 4 5 saate anca yapar
ipekbocugu Kuru kayısıyi az miktarda sıcak suda bekletiyorum ezip marmelat kivamindayken veriyorum o da iyi geliyor
Derya_nil tasyan olur olur bende yazacaktım hanım efendi yazmış benden evvel. Kayısı olur gün kurusu olur bi iki taşım kaynatın sabah akşam içirin hoşaf gibi yani çok çok iyi gelir.