Cgdmltr93 Haziranda 2 yasında olacak kızım için Nike sandalet almak istiyorum. Şuan 24 numara giyiyor 25 alsam nasıl olur? Nike sandalet kullanan annelerim var mı? Ya da sandalet önerileriniz varsa o da olur?
biryazmasali Cgdmltr93 numara olarak deneyerek alın derim ben yazın igor ve skechers kullandm geçen yaz çok memnundum bu yılda onlardan alıcam
FatmaKrbkl Cgdmltr93 ya bende şey sorayım bebeklerin ayakları ne sıklıkta büyür yani ne aralıkta değiştirmek gerekir mevsimsel değişiklik dışında
Cgdmltr93 Zehra-123 ilk adım ayakkabısı viccoydu. Aslında vicconunda çok güzel sandaletleri var kararsız kaldım
Cgdmltr93 biryazmasali igor almak istiyorum da ama burdan kimse tavsiye etmedi o Yuzden vazgeçtim ama Skechers bakayım