Kızlar bebeğiniz kaç aylıkken, kaç yaşındayken tek uykuya geçti. Benim kızım şu an 15 aylık ve çift uyku yapıyoruz. Öğle öncesi ve sonrası. Ne zaman tek uykuya geçiş yaptınız, aşırı ağlıyor onu uyutmaya çalışırken. Acaba diyorum artık fazla mı geliyor tek mi istiyor🙏🏼 Yorumlarınızı bekliyorum