Kukulii Kızlar 4 aylık bir bebeğim var bime de oyuncak vs gelecek çıngırak ve dişlik almayı düşünüyorum başka neler alsam oynayabilir :) sizler neler alacaksınız:) birde mama sandalyesi gelecekmiş sizce iyimidir alsammı ki
2cocukannesi__ Kukulii mama sandalyesi baya kaliteli gözüküyor ama pahali geldiği için bize almicam dolap uygulamasindan bakıyorum şuan orda da ucuz değilde 120 falan var bende cikgirak falan alcam dolap hayvan figürlü magnetler var ondan alırım yaşı gelince oynar gırgır hayvan var sanırım çevirip kendi giden aslanli alırım Alpaslan oğlum 😁🤦♀️ safari çerçevesinde güzel miş belki alırım albümü var zaten Ay odası olaydı hepsinden alırdım
UcuBulunamayanBant Kukulii ins kalirda alabilirsem safari çerçeve ve duvar rafından LED’li duvar sticerindan alcam
Defnolita Kukulii ileride kullanabileceği,oynayabileceği veya okuyabileceği şeyler bulursanız alın koyun kenara bence.Ben buldukça almıştım şimdi 20 aylık ayına göre çıkarıyorum.
Kukulii UcuBulunamayanBant bende çok beğendim onları ama henüz odası yok oda alınca alırım sanırım öyle şeyleri :)
Kukulii Defnolita hışırtılı bez kitap denge kulesi falan var bide fisher price eğitici tablet diyor ama nasıl bişey bilmiyorum :)
Kukulii Wisee114 ay bende ilk kez oyuncak alıcam daha inşallah kalır dedim eşime sabah erkenden kalk git diye 😅 neler alıcaksınız benimki de 3 ay 20 günlük baktınız mı kataloğa :)
Defnolita Kukulii bebeklerin geneli bunları seviyor yani yarın bir gün bunlara benzer oyuncaklarla oynayacak.Alma imkanın varsa alabilirsin bir de bulursan tabi😉