Merve9812 Allah rızası için çıldırıcam artık bebeğim memeyi tutuyor biraz emdikten sonra ağlıyor bırakıyor tekrar istiyor burnu tıkalı degil acaba gazdan öı alerji den mi diyorum şimdi de reflü dedi doktor . Bebeği reflü olup da böyle ağlayan varmı
Ebrudrgt Merve9812 canm aynı skıntı bendede var. Mıgdesı den sesler glıyomu emerken. Bizimkide huzursuz emıyo çoğu zman. Aglayarak bıle emzırdıgım oluyor. Emdikten sonra peki aglıyormu yine. Ağzına gelıyormu msela.