2 yasinda atipik otizim tanısı aldı oğlum adana balcalida 3 içinde tv tablet tlfn kestik adına tepki göz teması başladı daha sonra özel eğitime başladık 3 ay gitti bize uygun olmayınca değiştirdik özel başka doktora götürdüm silinik otizim dedi floortime seklinde oyunlu eğitim aldı ergoterapi aldı kelimeleri cümleleri başladı suan 3 yasinda 1 senedir bu batagin içindeyiz en son psikiyatri randevusunda çok iyi olduğunu söyledi ama bana göre değil düzgün otizimi bana tam anlatan bir doktor bulamadım 1 senedir bana sadece özel eğitimci ağzından konuşuyor bu çocuğun sayı sayması renk bilmesi biseyi değiştirmiyor anı krizler tutdurmalar takıntılar bunlari nasıl asacam kimse demiyor ilac anca oneriyorlar bugün yaşadığım krizi nasıl onlicem yol gösteren yok etrafıma göre normal bak konuşuyor aaa bak nasıl biliyor neyi biliyor sohbet etmiyor soru sorduğunda cevap almıyorsun arabaya aşırı takıntısı var arabayla oynayınca iletişim kopuyor tuvalet eğitimi sorunlu sevgisi sinirli değil 23 günlük kardeşi var korkuyorum çünkü bilmiyor nasıl yaklasilacak bisey için tutturuyor tamam biraz bekle yapacam verecem diyorsun anlamiyor uzun lafın kısası en iyi bu doktor psikiyatri dediğiniz bizim diurumumuzda olan var mi