Merhaba, forumda 2.elden bebek kıyafetleri satışa koydum. Ancak telefon no paylaşınca siliyorsunuz ikili konuşma bile olsa. Almak isteyenlerle nasıl iletişime geçeceğim bu durumda bilmediğimden soruyorum. Hesabım askıya alınsın istemem ikinci bir kez. Yardımcı olursanız sevinirim.