Kızlar merhaba 8 gün önce cuma günü doğum yaptım. Nefes alırken inlemeden zor almadan küveze girdi oğlum. Ciğere su kaçtı dendi bir gün sonra ciğerde enfeksiyon var dendi ve ağızdan hava almaya başladı. Şükür perşembe günü ağızdan havayı bırakıp burna geçmişler ve ağızdan beslenmeye başlanmış. Yarın kan alınıp enfeksiyona bakcaklarmış ama hala solunum sıkıntısı tam geçmemiş bugün 8. Gün bu durumu yaşayan oldumu süreç böyle uzun mu sürüyor. Ağızdan hava almaya başladıktan kaç gün sonra düzene girer acaba nefesi tecrübesi olan var mı??