Melekannesiiiii Çocuğunuzun hastane işleriyle kim ilgileniyor? Yani randevuları takip edip alma, aylık kontrol tarihlerini takip , hastaneye goturme , tahlil sonuçlarını gösterme falan… Siz mi eşiniz mi ilgileniyor bu durumla??
Cnmoglm Melekannesiiiii ben randuvaları alırım götürüp getirme onda ona kalsa o atlar ama hastanede görür geri muane işlerinde bayan oldıgu için ben atlıyorum o para versin araba sürsün 😏
Lavad Melekannesiiiii birlikte götürürüz genellikle onun haricinde takibi bende kendisi calıstıgı için
BARTUMOM Melekannesiiiii takiplerini ben yapıyorum ama mutlaka eşimde gelir her kontrolune aslında ben yanlizda götürebilirim gelmesi gereken bir durum olmuyor ama o illa gelmek istiyor
Deletedmom_22 Melekannesiiiii ben kendim ayarlıyorum rendevu , tahlilleri falan . Eşim de bizi götürüyor getiriyor hastaneye
Minkpndam Ben giydirme kısmındayım 😂 hepsiyle eşim ilgileniyor tarihleri not eder kilo boy not eder randevu alır dosya oluşturdu herşeyinide orda saklar 😍
Deletedmom5284 Melekannesiiiii eşimde çünkü ben unuturum, aşılara falan hep o bakar aylık kontrollerinin randevularını alır
S-oy Melekannesiiiii randevu alma aşı takvimini ben takip ediyorum ama her randevuya birlikte gidiyoruz doğduğundan beri ev uzak o yüzden arabayla götürür hep
birmelekannesiiio Melekannesiiiii birlikte gidiyoruz ama yazın aşısı vs bişey olsa bebek arabasına koyup kendimde götürürüm yeterki yaz gelsin 🤣😂
ikiogulannesiii Melekannesiiiii randevuları falan ben ayarlarim takip ederim. Hastanelik iş varsa esim gotürur. Aşı günüyse 10 dk yürüyerek gidiyorum sağlık ocağına. Bazen gezmeye gitsek bile yakın bi hastane varsa rutin kontrollerine baktıralimmı der .
Mmeelliikkeee Melekannesiiiii eşimle beraber ikimizde o günlere nöbet yazdırmaz boş bırakır .. yada boş gününe göre ayarlarız mutlaka ..