Busramnida Sorum başlıkta gurbette olduğum için bebeğimin 40 nı eşimle birlikte çıkarmak istiyoruz netten baktım ama hepsi farklı anlatım en detaylı sade bir şekilde anlatabilir misiniz siz nasıl neler yaptınız 40 banyosunda ? 🤔
Ayseege6156 Busramnida canım çoğu saçma sapan hurafe şeyler onlara bakma sen bismillah de al çocuğunu eline yıka güzelce bildiğin duaları oku üfle sonra gir kendin gusül al çık mis gibi
Minisinannesiii Busramnida biz dualar okuyarak yaptirmistik suyun icine biraz tuz attık ter kokmasin diye yapılır bizde bide kendim de banyo yaparken bebeğin suyundan 1 tas koymustum neden bilmiyorm ama öyle demislerdi
Busramnida alptoyyy Tesekkur ederim Dualarla yıkamayı düşündük bizde ekstra bisey oluyo mu onuda bilmediğim için sordum bakalım cevaplara 🤗
Busramnida Ayseege6156 Bende böyle düşündüm teşekkür ederim 🤗 ekstra bir şey yapiliyo mu diye merak ettim
Ayseege6156 Busramnida bazı kişiler gül para pirinç anahtar altın filan koyuyor yok 40 tane taş maş saçma sapan şeyler bunların hiç bir anlamı yok asla tamamen batıl inançlar .. kaderini allah yazıyor oraya konulan anahtar para altın değil 🌸( bunları inanmadan öylesine yapan annelere lafım yok asla saygı duyuyorum ) 👌🏻 Sen güzelce yıka çık 🥰
Eftelyaelin Busramnida İnan ekstra birşey yok benim ailem ve eşimin ailesi 50 tane şey söyledi bende hoca çağırdım artık dua okunur dedi suydu çiçekti böcekti İnan hurafe koruyucu duaları oku bebeğinde sende yıkan bitti gitti
Haffuse Deletedmom5284 aynen ben de yikamadim… Yakin akrabalarimiz da benim zihniyetimde🤗 Bu hususta yoran da olmadi…
Masalingonunannesi Busramnida bizde normal yıkadık en sonundada bebise abdest aldirmistik. Sonra da ben yikandim