Merhaba kızlar ben doğum yapalı 5 ay olacak nereydese 3. Ayımızda adet oldum şimdi yine kahverengi akıntım vardı bir kaç gündür Peçeteye kan geldi açık pembe renk ama ped taktım pede bişey gelmedi dün sadece o kahverengi akıntıdan biraz gelmiş şimdi pede bişey gelmiyo ama Peçeteye sildiğimde kahverengi akıntı+açık renk kan geliyor sizce normal mi bu adet yerine mi geçiyo