Kızım 19 aylık oda öyle emiyor ek gıda istemiyor çok az peynir salatalık yer kahvaltıda akşamda bi çorba küçük köfte arada bir meyve tamam bitti bu kadar kilosu iyi ama vitamin alamıyor diye üzülüyorum bende çare bulamadım saldım artık günde 1 kere kakasını yapıyor bazen iki ek gıda iyi yediğinde kakası normal kıvamda sadece beni emdiği zaman biraz katı oluyor çiş durumuda normal sizin gibiykende ayniydik gunde 1 seftali 1 kase yogurt aradada corba yerdi