Nik_mik_yok HonKiPonKiDoNiNo üzgünüm ama o öyle temizlenmez 🤣 tek tek içlerini açıp pıhtıları temizlemeniz gerekiyor, yoksa acı oluyor tadı. Bende hiç sevmem ,eşim sever ,kendi temizler ,hazır eder. Bende baharatlayip fırına atarım .
HonKiPonKiDoNiNo Vee son kararim olarak, soganla kavurucam 🤭🤭 Kizartma falan ugrasamammm. ( cok kotu kokuyooooorrr )
Isteboylebisey HonKiPonKiDoNiNo tadı öyle kötü değil ama. Tadına bakmalısın bence. Lahana da kötü kokuyor piserken ama tadı kötü değil ☺️
Rezenecayi HonKiPonKiDoNiNo çok severim. Güzelce yıkayın küçük küçük doğrayın. İster sebzeli yapın. Yani soğan soteleyin üzerine biber atın sonra ciğer sonra biraz domates sosu. Sote gibi güzel oluyor. Ya da ciğerleri hafif unlayıp kızgın yağda kızartın yanına soğan yeşillik
Isteboylebisey HonKiPonKiDoNiNo tavuk ciğeri sote güzel olur soğan biber salça kavur acı severse cok yakışır acı. Sonra ciğerleri at pişir çok lezzetli oluyo ekmek banmalik. Pisirirken hafif su da ekle. Ama tabi eşin nasil yemiş sevmiş onu bilmiyorum.
PembePelikan HonKiPonKiDoNiNo ben bayılırım ama eşim hiç sevmediği için yapamıyorum tavuk ciğerini kişnişle deneyin şahane oluyor direk bütün olarak ya da ikiye bölerek kızgın yağa atın üzerine bol pul biber ve kişniş dökün 5 dakikalık işi var zaten :) ekmeğini yağına bana bana yesin bak aklıma düşürdün eşim yok bende kasaptan istiyim bari ☺️