Zlm ama işte 2 saatte bir acıkmaması gerekiyomuş bu ayda 4 saatte bir acıkmalıymış sütün yağlı kısmını almıyormuş bnmkininde kilo alımı normal ama sürekli emme isteği büyün düzenimizi mahvediyo tam uyucak acıkıyo ağlıyo emincede memede uyuyo bu sefer umarım çare bulurum