Eşime bez al dedim slepy kalmamış ordaki çalışan da canbebe önermiş ondan almış bu sefer kullananlar memnun musunuz sızıntı pişik olumsuz bi durum yaşadınız mı doğduğundan beri slepy kullandık bi kez bebeland kullandık tam bir hüsrandı teşekkürler şimdiden cevaplarınız için :)