Birisimbulamayan Ne zaman geçer hanımlar devamlı gazı var damla kullanıyoruz yapamıyor gazını arada çıkarıyor sıkınıyor sürekli sizin bebeklerin ne zaman geçti kolik olduğunu zannetmiyorum ama çok gazlı gün içinde uyumuyor hiç hep uykusuz
Elfvli Birisimbulamayan 42 günlük bizde de var ama binlerce şükür öyle uyumama yada ağlama gibi sorun yok. Sadece cok ıkiniyor ıkinirken kusuyor. Samp simplex kullanıyoruz. Guzel gaz çıkarıyor.
busrakigili0 Benim bebeğim 3 aylık oldu bende sab simplex ve biogaia kullanıyorum. Çok gazlı ve kolik bebeğim hala çekiyoruz doktorumuz 4. aydan sonra rahatlayacak dedi inşallah öyle de olur 🙏🏻