12sukran 4 gündür bebegim kakasını yapamıyor 2 ay 14 günlük ve kabızlık için ne yapabilirim şimdiden teşekkür ederim
Ayseege6156 12sukran oğlum 14 aylık doğduğundan beri kullandık hala devam ediyoruz bi sorun yaşamadım poposuna hafif masajlar yapın azıcık mamasına hakiki zeytinyağ damlatın oda yaptırır
ezgisahin123 12sukran SMA benim bebeğimdede kabızlık yaptı Evolvia mamaya geçtim ve aynı gün kakasını yaptı mamayı değiştirmenizi öneririm 😊
EzgiBade 12sukran ben doğduğundan beri sma mama kullanıyorum gunde 1 ogunune 1 çay kaşığı zeytinyağı katıyorum. Bizde de oluyordu ara ara kabızlık bu yöntemle normale döndü
12sukran Ayseege6156 dünden beri zeytinyağıyla masaj yapiyorum. Gazını çıkarıyor ama kaka yok 4 gündür tisli bez alıyorum
Ayseege6156 12sukran mamasına damlatın o yaptırır canım bebeğin daha çok küçük bu gibi şeyler olabiliyor endişelenme
Esmis 12sukran hiçbir şekilde yapmıyorsa kakasını poposuna susam kadar katı sabun koyun anında çıkarıyor😂 zeytinyağı falan ise yaramazsa. Bızim öyle olmuştu
0123 @12sukran o mamayi icerenlerin yüzde 70nde kabızlık oluyo bende yeni bıraktım geçen acildeydik aptamile geçtim tekrar simdi güzel yapiyo
Mehtap038 12sukran hatta kabız bebegım sma sayesınde normale döndu.her bebekte aynı sonuc vermıyo demekkı
Buse_efe 12sukran her mamasının içine zeytin yağı koyun kabızlığa bire bir. Ayrıca bize kabızlık yapmadı ama bu durum bebekten bebeğe değişir her mamayı denedim en iyi bu geld