Boncuk21 benim de kızım 4 ay 9 günlük. Kontrolümüzde hemşire kafamı karıştırdı benim de. Kızım 61 cm, 6280 kilo çıktı tartıda. Çok kilo almamış daha sık emzir doyduğundan emin misin dedi😬 hayır doymayan aç olan çocuk durmaz ağlar, uyumaz, çişli bez sayısı düşer. Emdikten sonra mutlu mutlu gezmez değil mi? 1 hafta sonra tekrar gel bakalım kilosuna dedi. Hayır bir de kızım çok kusuyor onunla ilişkili de olabilir dedim.
İyiden iyiye kafamı karıştırdı .
Sizin de kilosu iyi bence çünkü bu ay maksimum olması gereken 7 kilo. Daha fazlası olsaydı elbette dikkat edebilirdiniz ama kilosu güzel.