Senay12 biz 9 aylıkken herşeyi yiyorduk çok şükür.Ben 6 9 ay arasındayken, çok kuru ekmek yedirdim.Fırından taze taze sarı buğday ,tam buğday kepek li ekmekleri alıp,eline veri verirdim akşam kadar.Taze olunca,bayıla bayıla yerdi.Tadımda yaptırdım ama çoğunluk ekmek yedirdim.Çiğnemesi,yutması iyice gelişsin diye.Sonuç: yaptığım her yemeği yiyor.Çok şükür.blw yaptırın çocuğunuza.