Minikprenses_1 Çok güzel olmuş canım emegine sağlık güle güle kullansın kuzucuk el emeği olan hiçbir şey basit değil bence😍
MSM58- Ellerine sağlık gülerek kullansın yavrun ☺️ Bende yapacaktım sonra puset minderinj denedim cuk diye oturdu 😁
ANT-19 MSM58- ooo benim aklıma gelmedi ama hala puseti kullanıyoruz 8 buçuk aylık oldu hala puseti kullanıyoruz..🌷
hankardeslerr ANT-19 Maşallah benimki 4,5 aylık oldu durmuyor içinde 🥰 Koyu renk olmasıda ayrı güzel 🥰