FatmaKrbkl Msssmy 5 yaşına kadar kullanmayı düşünüyorum, oğlum 1.5 yaşında yaz dönemi ara verıp kış dönemi başlıyorum
Yeniaanne Msssmy bir yaşına kadar kullanılır değerlere bakılıp doktor kontrolünde ya devam ya tmm 😉🙋♀️
Tuba Msssmy D vitamini genelde hep eksik oluyor ve vücut ihtiyaç duyuyor. bana doktor en azından kış aylarında hep kullan dedi. ilk 1 yaş yaz kış kullandım, sonra da kıştan kışa.
FatmaKrbkl Msssmy ben kullanıcam d vitamini gelişimi için çok gerekli bence bazı doktorlar da 1 yaşında bıraktırıyor
irva Msssmy 1 yaşında bırakılıyor değerler normalse genelde.Ama ben kış ayındayız diye yaşından sonra da devam ettim.Havalar düzelsin bırakırım.Kışın yine veririm.Bu bizim de ihtiyacımız bende kullanırım kış aylarında.
Ecrinbzkrt Msssmy 2yaşına kadar demıstı suan kullanıyorum 21aylık bakalım burdakı ay kontorole goturucem sorucam bende yazın zaten hep yazlıkta olucak güneş gorucek
1Dost Msssmy 9 aylıkken bıraktırdı doktor bütün ilaçlarını değerleri düzgün dedi ve bıngıldak kapanmış zaten ihtiyaç yok dedi geçen hafta