LeMabelle Sezaryen doğum yaptım 40 gün oldu hala kanamam bitmedi 🤦🏽♀️ Normal bir süreçmi doktora gitmelimiyim
Emel38 LeMabelle 47.gun bitti benimde ..sorun etmedim. 6 ay sonra düzenli adetim başladı.. sezeryanla doğum yaptım
Gokcenderen Bende cok korkmuştum 40 diyince 40 da bitecek sandım:) bide üstüne son zamanlar da benim çoğaldı:) 50 52 falan sürdü