Mihrimahim16 😂😂haftayı bırak valla sonrası zor oluyor gebelik değil ki kız 😂3 yaşa kadar ay sonra yıl 😜zor ya bu ataklar bitmek bilmiyor 2 ve 3 yaş hepsinin en kötüsü diyeyim şimdiden buna alışmaya çalışın 🙏🏻😂(bunu söylememizi istemeyen anneler var ama gerçekleri söylemek kötü birşey değil ki)