Sehhy Bebeğim 2 aylık. Hep memede kalıp uyumak istiyor. Yatağına yatırınca ağlayip meme arıyor. Emziğe alıştırmak istiyorum ama emzik almıyor. Nasıl alıştırabilirim ?
Aycnnnn Sehhy ben hangi emziği aldıysam asla kabul etme e bebekteki bütün modelleri aldım diyebilirim sadece avent in kini tuttu
ikibebedublekahve Sehhy hangi emziği denediniz? Emziği sevmemiş olabilir ben de emzik almıyor sandım 2 ay acı çektim memede yapışıktık ama sevmemiş meğer emziği, bibs aldım tuttu rahatladım biraz
Aysecetin Sehhy Ben her emziği alıp hiçbir şekilde emzik kabul ettirememiştim tommie tippe emzik almıştım en son. 5.5 aylıktı annemlerle gitmiştim sürekli elini emiyordu dışleri çıkacaktı. Annem emzik verdi ve o günden beri emmeye başladı. Şuan tommie tippe emiyor
Ponyojiji Bu biraz sabır işi sanırım benim kizimda almaz derdim her seferinde öğürürdü çünkü 3.5 aylıkken aldı . İlk Chicco nun emzigini denemiştim beğenmedi sonra bibs denedim kauçuk ve yumuşak yapısı var hoşuna gitti sanırım emdi. Onu denerken çok dua ettim Allahım ne olur aldım diye belki de kabul oldu bilemicem😅 her bebeğin farklı ama birkaç marka farklı yapıda olan emzikleri deneyin eğer durumunuz varsa. Philips aventi de öneriyorlar hafif olduğu için
Sehhy incitanesii peki meme emmesi ne sıklıkta ? Benimki 2 aylık oluyor 2 aydır yarım saat bir saatte bir emmek istiyor. İleri aylarda meme isteme sıklığı azalır mı ?
Asyaveannesi04 Sehhy aynı dertten bende muzdaripim bebeğim 3 aylık olucak hangi memeyi aldıysam tutmadı avent bibs nuk 🤦🏻♀️ Anne sütü damlatıp denedim öğüyor bildiğiniz
Baysey Sehhy ben 3 farklı marka denedin tutmadı en sonunda damaklı emzik aldım wee ilk verdim baya kustu sonrasında uyuturken falan ağzında biraz tuttum alıştı
Didem21 Sehhy wee baby nin damaklı olanı tuttu benim oğlum bibsı tutuyordu ilk başta ama sonra tutmadı 3 aylık şuan wee mi emziğini tutuyor
Aycnnnn Sehhy o zaman tutmayacak galiba çünkü bende bibs Chicco wee oioi denedim en son aventi tuttu ve rahatladım inşallah seninkide tutar
Ftmsrt Sehhy ben bisürü emzik denedim avente çok para vermek istemedim ilk başta oda beni hiç bırakmıyordu sürekli göğsümde kucağımda yoruyordu. Sonunda avent denedim onu da 2 ay tuttu sonra kendi bıraktı şimdi 15 aylık iyiki tutmamış diyorum. Zorlanıyordum ama geçti o günler.
SuzanNaz Sehhy Benim alnımın damarı çatladı alıştırana kadar bütn emzikleri denedim avent chicco aklına hangi marka gelirse en son Frigg marka emziği tuttu bu markayı al eğer tutmazsa emziği uykulu haldeyken ağzının kenarına değdir pıt pıt ağzını açınca diline değdir sonra tekrar kenarlarına değdir o aranmaya başladığı an ver ağzına parmağınla iyice etmene kadar bekle orda
incitanesii Sehhy azalada bilir benimki uykusu gelince dahaçok emmek ister çok uykusu varsa dalar hemen yatağına yatırorım uyur bir süre. Ama şuan hep memede uyumak istiyor gece uykusunda bile ya atak ya diş çözemedim henüz
Sukrans93 Bende chicco,Philips,bibs bunları denedim ama maalesef almıyor 😞 şuan 4,5 aylık herhalde bu saatten sonra da aldıramayız