Hilal37 allah kolaylık versin benim oğlumda kolik bir bebekti ve akşam 9 en geç 10 bi başlardı ağlamaya gece 2 bazen 3 e kadar evde omuzuma alıp zıplayarak yürür bazen koşardım yapmadığımız şebeklik kullanmadığımız ilaç kalmazdı herkesin bebeği duştan sonra uyurdu benim oğlum uyumazdı ama banyoda kkalmak onu rahatlatırdı son olarak neobaby gripe die bir ilaç kullandık allahım çok sükür onunla en aza indirdik o sancıları tabi geçmedi ama en azından o morarma şekilde ağlama süresi kısaldı suan 5 ayı bitirdik şükürler olsun bitti gaz sıkıntımız bu bir süreç ve geçecek sabırlı olun sakin olun