ezgisel benim doktorumdu aral hoca, gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz. Sorunsuz, stressiz bi hamilelik geçirdim sayesinde ayrıca çok ayrı bi enerjisi var hala iletişim halindeyiz mesaj atsam cevap verir. Şuan muayene ücreti 500 tl. Aralıkta doğum yaptım 8.500 verdik sanırım şuan 11-12 arası