Prens_annesi2110 Kızlar kan değerimiz biraz az çıkmış sizler hangi demir ilacını kullanıyorsunuz? Kabız yapmayan varmı hangisi kullanıp iyi sonuç aldığınz bi.ilacı söyler misnz
NarinMelike Sidefer kullanıyoruz hem tadı güzel hem değerlerimiz normal kabızlık hiç yapmadı 11 aylık kızım