Nefret ediyorum bu makineden alıp camdan fırlatmama az kaldı. Bu gerizekalı süpürme işlemi şarjdan sonra devam edecek diyor şarj doluyor şarj yerinden çıkıyor çıktığı yerde kalıyor gitmiyor odaya. Garantiye bi gitti saçmaladığı için ana kartını değiştirdiler şimdide böyle yapıyor. Sizinkinde var mı sorun