GiybetReis oğlum birinin onu tutmasından kollarını ellerini Vs çok rahatsız olur ve ağlar. Annemle gitmiştik kan almaya daha kollarını tutarken ağlamaya başladı. İğneyi falan hissetmedi bile onun derdi bizim onu tutmamızdı 😁 bence olay hemşirenin iyi olması başka bir sebepten başka yerde kan verdiğimizde oğlumla konuşmadan sakinleştirmeye fırsat bırakmadan almaya çalıştı benim için zor oldu. Çok direndi ağladı. Ama rahat olun iğnenin bir ağrısı olmuyor. İlk kan vermeye gideceğimiz günün gecesi uyuyamamıştım nasıl olacak diye 😁 artık oğlum da ben de alıştık 🤷🏻♀️ bu arada genel kan tahlili D vitaminini ve hormon ve enzimler için 3 tüp alınıyor diye biliyorum